شهرمن به وبلاگ شهر من خوش آمدید

شهرمن

نمایش تصاویری از شهرستان شازند و ...

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

google+

امکانات

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 79
بازدید هفته : 234
بازدید ماه : 228
بازدید کل : 33727
تعداد مطالب : 295
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

شهرمن


ما هم می توانیم شاهکار بکنیم!؟

ما هم می توانیم شاهکار بکنیم اما بعضی ها ...

برج کاپیتال گیت 

ساخت چنین برجی  به همین سادگی ها هم نیست یادمون نرفته که برای برج میلاد چقدر ...

اما مسئله این هست که اگه دیدیم بعضی ها الگوی کارشون رو چی انتخاب می کنن ما هم ...

الگوی برج  کاپیتال گیت ، برج پیزا بوده تصویر زیر

اما من نتونستم الگوی این پل زیبا در شهر قشنگمون رو پیدا کنم

حالا این عکس ماهواره ای هست برای بهتر متوجه شدن بروید روی پل

شاید هم من اشتباه می کنم ولی این پل خیلی ایراد داره.

لطفا نظر بدهید.

در ضمن باید از گوگل هم تشکر کرد به خاطر نرم افزار کره زمین.

عکس از گوگل ارث

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: همشهری تاريخ: 5 / 10 / 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ شهر من خوش آمدید. این وبلاگ برداشت آزاد شما از تصاویری است که در شهر من (شازند) رخ می دهد ، و نیز ارائه موضوعات مختلف دیگر ، با ما باشید.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to shazandphoto.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com